[:es]EL CARNAVAL DE LOS ANIMALES, En el Teatro Lucho Gatica de Rancagua[:en]THE CARNIVAL OF THE ANIMALS, In the Lucho Gatica Theatre of Rancagua[:]

[:es]Estamos felices de volver al hermoso Taetro Regional de Rancagua con nuestro nuevo espectáculo. El Carnaval de los Animales llega a Rancagua este viernes 28 de Julio a las 18:00 hrs, dentro del ciclo de invierno del Teatro.

 

Lxs esperamos![:en]We are happy to return to the beautiful Regional Theatre of Rancagua with our new show. The Carnival of the Animals comes to Rancagua this Friday 28th of July at 18:00 hrs, within the winter cycle of the Theatre.

 

We are waiting for you![:]